Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Συνέντευξη από παλιό μαθητή του σχολείου μας

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΠΑΧΟΥΝΔΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟ

-Πως είναι η ζωή στον Καναδά; Έχει διαφορές από την ζωή στην Ελλάδα;
Η ζωή εδώ είναι καλύτερη σε σχέση με την Ελλάδα. Υπάρχουν πολλές θέσεις εργασίας, όλα είναι σαφώς καλυτέρα οργανωμένα από θέματα πολιτικά έως και θέματα κοινωνικά. Να φανταστείς ακόμα και οι πεζοί μπορούν να πληρώσουν πρόστιμο αν δεν ακoλουθούν τους κανόνες που έχει ορίσει το κράτος!!



-Ποιες διαφορές έχει το σχολειό εκεί με το σχολειό στην Ελλάδα;
Κοίτα το σχολείο εδώ είναι τελείως διαφορετικό από το σχολείο στην Ελλάδα. Αρχικά ο μέσος όρος των μαθητών στα σχολεία εδώ είναι 2000 με 2500 μαθητές ενώ στην Ελλάδα πολλές φορές και σχεδόν πάντα δεν υπερβαίνει τους 500!! Το εκπαιδευτικό σύστημα εδώ είναι απίστευτα οργανωμένο που μπορεί να σου προσφέρει μια σφαιρική και σωστή γνώση για πολλά θέματα. Ακόμα και οι καθηγητές έχουν διαφορετική νοοτροπία εδώ!


-Είναι ευκολότερη ή δυσκολότερη η μάθηση στον Καναδά;
Εγώ επειδή έρχομαι από άλλη χώρα πηγαίνω στο γαλλικό σχολείο στην welcome class κάτι με την αντίστοιχη τάξη ένταξης στην Ελλάδα και τα μαθήματα όπως είναι λογικό δεν έχουν ακόμα την δυσκολία του επίπεδου μου. Κάνω 4 μαθήματα συνολικά (γαλλικά, μαθηματικά, γυμναστική, art) τα οποία από προσωπική μου άποψη είναι γελοία μέχρι στιγμής.

-Έχεις κάνεις φίλους/ φίλες;
Αν και αρχικά δυσκολεύτηκα αρκετά στο να κάνω καινούριους φίλους εδώ στον Καναδά, τελικά κατάφερα να αποκτήσω μια μεγάλη παρέα η οποία αποτελείται από πέντε Έλληνες, ένα Βραζιλιάνο, ένα Πακιστανό, δυο Ισπανούς και έναν Αιγύπτιο. Τελικά κατάλαβα ότι ο ρατσισμός είναι ένα φαινόμενο που κάποτε πρέπει να σταματήσει!!

- Σου λείπει η ζωή στην Ελλάδα και στο χωριό σου με τα πήλινα?
Οι φίλοι μου και γενικά η ζωή στην Ελλάδα μου έχει λείψει αρκετά. Τον πρώτο καιρό έκλαιγα κάθε μέρα, δεν είχα διάθεση να βγω από το σπίτι μου. Μου πήρε αρκετό καιρό να το ξεπεράσω, ακόμα βέβαια δεν το έχω ξεπεράσει πλήρως. Πιστεύω φυσικά ότι κάθε παιδί στην θέση μου τα ιδία συναισθήματα θα ένιωθε.

- Ασχολείσαι ακόμα με το ποδόσφαιρο, αν όχι με τι ασχολείσαι στον ελεύθερό σου χρόνο;
Δεν ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο αλλά αθλούμαι στο γυμναστήριο σχεδόν καθημερινά. Στον ελεύθερο μου χρόνο, που έχω μόνο το Σάββατο, αν δεν καθίσω σπίτι να ξεκουραστώ  θα βγω με τα παιδιά και θα παίξουμε ps4 ή θα δούμε κάποια ταινία!

Σε ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σου!
Μας λείπεις και εμάς πολύ!!!!!!

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΝΕΣ
ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΟΛΟΜΒΟΥ

1 σχόλιο: